gratis verzending & volgende dag in huis

Goede voornemens voor 2014

Geplaatst op 31 december 2013 in categorie Inspiratie & Motivatie

Wil jij graag slank het nieuwe jaar in, maar weet je niet goed hoe je het aan moet pakken? Afvallen is meer dan alleen ‘meer bewegen en niet snoepen’. Houd je aan alle regels en bereik het streefgewicht dat je graag wilt bereiken! Bekijk hier alle regels op een rij.

Eet met regelmaat, om de 2 a 2,5 uur. Dat zijn 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes. In de avond mag je nog een bakje zuivel. Door regelmatig over de dag voedzaam te eten heb je minder schommelingen in je bloedsuikerspiegel. Een stabiele bloedsuikerspiegel zorgt ervoor dat je langer verzadigd bent, minder eet en je fitter voelt. Daarnaast verhoogt regelmatig en voedzaam eten je stofwisseling en daarmee ook je (vet) verbranding.

Eet voldoende voedzame producten. Dat zijn producten die veel vezels bevatten: volkoren producten, fruit en groente. Het zorgt voor dat je minder honger hebt, een betere stoelgang en een hoge stofwisseling.

Snoep niet. Suiker vraagt om suiker! Suikers zorgen voor een disbalans van je bloedsuikerspiegel. Als je bloedsuikerspiegel laag is vraagt je lichaam opnieuw naar suiker. Door te snoepen houd je dit in stand.

Drink 1,5 tot 2 liter water. Tijdens de vetverbranding komen er afvalstoffen vrij. Als deze niet worden afgevoerd, stappelen ze zich in je lichaam op. Je kunt daar letterlijk ziek van worden. Je lichaam reageert daarop door te stoppen met vetverbranding, uit zelfbescherming.

Drink geen alcohol, het is vloeibaar snoepen. Het is een caloriebom, het stopt je vetverbrandingsproces en je vochthuishouding raakt uit balans.

Zorg voor 30 min. beweging per dag. Dit hoeft helemaal niet alleen maar sport te zijn. Je huishouden doen, kleine boodschappen op de fiets, de hond uitlaten, de trap pakken op het werk i.p.v. de lift. Spreek met een vriendin af om een rondje in de wijk te lopen. Dan kun je lekker bijkletsen en bewegen tegelijk. Kleine dingen, zo simpel, maar absoluut effectief!

Varieer voldoende in je eten. Wissel af in crackers, beleg, groente en zuivel. Zorg dat je lichaam getriggerd blijft. Hou vol! Ben je een week een keer minder afgevallen, geef niet op, maar hou vol. Afvallen is niet 1 week je best doen en dan niet meer. Je valt niet in 1 week die 8 kilo af die je kwijt wil. Bedenk maar zo: de aanhouder wint.

Deze regels vormen de basis van Slinc. Normaal eten, geen honger en vooral: snel afvallen! Met Slinc. val je als vrouw gemiddeld 1kg per week af, als man 1,5kg per week. Je volgt Slinc. onder mijn persoonlijke begeleiding. Wil jij graag slank 2014 in? Wacht dan niet langer en start direct met de Ready-set-go Box!

Lees ook

Reageer op dit bericht