BETAAL MET IDEAL GRATIS VERZENDING

Slinc. a way of life

Fase 2 Stabiliseren

Wat eet je?
Afslanken vereist motivatie en discipline en het is niet altijd even makkelijk om dat continue goed vol te houden. Maar voor velen begint nu de echte uitdaging: op gewicht blijven. Betekent dat dat je nooit meer iets lekkers mag? Niet meer snoepen, geen gebak, geen friet, geen wijntje?

Nee, absoluut niet! Je hoeft nu niet meer af te vallen, dus je mag af en toe ook weer eens wat lekkers eten en niet alles hoeft meer light of mager te zijn. Heel fijn, maar ook heel spannend en eng. Want je wilt de kilo’s die je bent afgevallen niet meer aankomen. 

In Fase 2 ga je Stabiliseren. Tijdens deze fase gelden ‘6 gouden regels’ en houd je je aan het opgestelde ‘basis eetprogramma’ dat bestaat uit 1500 calorieën per dag als vrouw, 2000 calorieën per dag als man. Om goed op gewicht te blijven, eet je in de ochtend nog steeds de crackers in combinatie met de Slinc. Shaper en Slinc. Fit ter ondersteuning.

Begeleidend boekje
In het bijhorende begeleidend boekje van Fase 2 Stabiliseren vind je alle informatie terug over de 6 gouden regels, het basis eetprogramma, waar je op moet letten etc. Het gaat niet alleen over voeding, maar ook hoe je anders leert omgaan met eten. Fase 2 geeft inzicht in de nodige gedragsverandering, mentaliteit en denkwijze om je gewicht stabiel te houden op langere termijn.

Hoe lang?
Je volgt Fase 2 voor 3 maanden. Daarna vervolg je met Fase 3 Balans.