×

gratis verzending & volgende dag in huis

Alles over afvallen en op gewicht blijven. Volg mijn blog over food, mind & body en raak geïnspireerd!

Water drinken, waarom ook alweer?

water drinken

1,5 tot 2 liter water drinken. Dat is het advies als je wilt afvallen. Dodelijk vermoeiend want je rent de hele tijd naar de wc. Gaat het ons in de zomer goed af, is het niet echt motiverend om met koud weer zoveel water te drinken. Eigenlijk dus vooral heel vervelend al dat water drinken. Vervelend, maar vooral cruciaal als je wilt afvallen!

Lees verder »
Tips voor een slank Pasen

Voorkom teveel eten en snoepen tijdens Pasen en houd je aan de volgende tips. Zo blijf je goed op gewicht en heb je de meeste weerstand tegen al de Paasverleiding. Ben je bezig met Slinc. of een ander dieetprogramma, dan is mijn advies om je dieet programma zo goed mogelijk te blijven volgen. Kijk nog wel even bij recepten voor feestelijke maar verantwoorde crackers tijdens Slinc. Fase 1 Afslanken.

Lees verder »
Afvallen of op gewicht blijven, what’s it gonna be?

Afvallen of op gewicht blijven; 9 van de 10 vrouwen hangt er precies tussenin. We zijn niét bezig met afvallen, we zijn niét bezig met op gewicht blijven: we bungelen in dat grijze gebied ertussen in. De taart afslaan ‘want ik wil eigenlijk nog afvallen.’ Water drinken in plaats van een wijntje ‘want dat kan ik beter niet doen.’ Kortom: verleidingen afslaan, want je wilt eigenlijk nog afvallen. Maar stel jezelf dan eens de vraag: Bén je ook echt aan het afvallen?

Lees verder »
3 4 5 6 7


Hi! Ik ben Rachel Hulshof, afslank- en voedingscoach.
Ik heb een níet te stuiten passie om vrouwen te
helpen
in hun strijd met eten. Hier deel ik al mijn kennis
over voeding, afvallen en op gewicht blijven met je.
Met slanke recepten laat ik zien dat je gezond én toch
lekker kunt eten. Laat me je infecteren met mijn
enthousiasme en raak geïnspireerd!