gratis verzending & volgende dag in huis

Slinc. bestaat uit een gezond voedingsprogramma met 6 eetmomenten per dag.
Dus om de 2 tot 2,5 uur mag je iets eten. Je mag in de avond gewoon rijst, pasta, aardappelen, vlees of vis en groente. Je kunt dus gewoon mee eten met je partner of de rest van het gezin. Maar ook uit eten gaan is met Slinc. geen probleem. Er is verder een aanvulling van voedingssupplementen en uiteraard ben ik er zelf om jou te ondersteunen met mijn online begeleiding.

Je begint in Fase 1 Afslanken op 1000 tot 1200 kcal en eindig je in Fase 3 Balans op 1800 tot 2000 kcal voor een vrouw en 2300 tot 2500 kcal als man.

Voedingssupplementen
Tijdens Fase 1 Afslanken en Fase 2 Stabiliseren is er een aanvulling van de Slinc. Shaper en Slinc. Fit. Afvallen met een aanvulling van aminozuren zorgt ervoor dat je vet verliest en geen spiermassa. Eiwitten zorgen er tevens voor dat je een langer verzadigingsgevoel hebt. Met de Slinc. Fit krijg je alle nodige vitaminen en mineralen binnen. Tijdens Fase 3 Balans is de aanvulling van Slinc. Balance om beter op gewicht te blijven.

Begeleiding
Je kunt Slinc. onder persoonlijke begeleiding volgen van jouw Slinc. coach. Zij weegt je wekelijks in gewicht en kijkt naar je vet- en spiermassa. Maar je Slinc. coach is vooral ook een stok achter de deur. Je coach kan je wekelijks tips geven en weer motiveren als het even tegenzit.

Sport je veel, heb je een zittend beroep, werk je in wisselende diensten of heb je allergieën of intoleranties? Het programma is voor iedereen hetzelfde maar elk mens is anders. Je coach kan het programma voor jou bijsturen waar nodig. Vind een Slinc. coach bij jou in de buurt.

De Slinc. app is je digitale ondersteuning tijdens het afvallen. Sta je in de spermarkt? Met de app heb je direct je boodschappenlijstje bij de hand. Je kunt er je gewicht in bijhouden, je eetmomenten afvinken en met de herinneringsmelding heb je geen excuus meer om je supplementen te vergeten. Het persoonlijke, interactieve leerboek May way of Life is daarnaast je papieren houvast tijdens de hele Fase 1-2-3.

Beweging
Naast het voedingsprogramma en mijn begeleiding adviseer ik ook om lekker te gaan bewegen. Schiet niet meteen in de stress, je hoeft niet per se de sportschool in te duiken als je dat verschrikkelijk vindt; een halfuur beweging per dag kan net zo goed. Neem bijvoorbeeld de trap, loop een rondje tijdens je pauze of poets je huis.

Informatie
Je ontvangt per fase een bijhorend begeleidend boekje waar je alle informatie in terugvindt over de werking van het programma, de eetmomenten over de dag, de voedingssupplementen, wanneer je deze inneemt en hoe vaak, wat je wel en niet mag eten/drinken, de opbouw van de fasen, veelgestelde vragen, recepten en tips. Ook is er per fase mentale begeleiding.

Hi! Ik ben Rachel Hulshof, afslank- en voedingscoach. Ik heb een níet te stuiten passie om vrouwen te helpen in hun
strijd met eten. Hier deel ik al mijn kennis over voeding, afvallen en op gewicht
blijven met je. Met slanke recepten laat ik zien dat je gezond én toch lekker kunt eten. Laat me je infecteren met mijn enthousiasme en raak geïnspireerd!

Gratis Slinc. app