BETAAL MET IDEAL GRATIS VERZENDING
Broccoli stamppot

Broccoli heeft zoveel gezondheidsvoordelen dat het zich met recht een groene held mag noemen. Het steekt boven andere groente uit door zijn bommetje vezels, vitamines en mineralen. Dankzij de stof suffragaan is broccoli ook echt een boost voor je immuunsysteem. Ook zou het eten van deze groente een positief effect hebben op het voorkomen van kanker. Allemaal goede dingen dus! En broccoli kun je op zoveel verschillende manieren klaarmaken, waardoor je net elke keer een andere smaaksensatie krijgt. Je kunt het stomen, koken, roerbakken of dus in een stamppot verwerken. Ook kun je broccoli prima rauw eten. Probeer eens een paar kleingesneden roosjes in je groentebakje voor bij je Slinc. lunch.

Lees verder »
Aardappel partjes met kip en gegrilde groenten uit de oven

Eten hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn; dit is echt een super easy recept. Groente kun je op veel verschillende manieren een twist geven waardoor het net even anders smaakt. De makkelijkste manier is door het te kruiden. Maar ook de manier waarop je groente bereidt, bepaalt de smaak. Groenten uit de oven behouden veel meer hun volle smaak. Gebruik daarbij nog wat verse kruiden als peterselie, paprika poeder en peper en je hebt een heerlijk groentepotje. De rozemarijn aardappelpartjes met de kip maken dit samen een heerlijk recept.

Lees verder »
Winterse boerenkool stamppot

Boerenkool met worst. Dat is toch wel de ultieme winterse korst. Stamppot wordt vaak vermeden tijdens een dieet. Maar met wat slanke aanpassingen kun je een boerenkool stamppot gewoon eten tijdens Slinc. Vervang de uitgebakken spekjes door geruld gehakt en de rookworst door een tartaartje. En gebruik smaakmakers als mosterd en zilveruitjes. Boerenkool stamppot met een lekkere, slanke twist!

Lees verder »
1 2 3

 

Bewaren

Bewaren