×

gratis verzending & volgende dag in huis

Zoutarme pompoensoep met kokos

Slinc. heeft een aantal pompoenrecepten, terwijl pompoen helemaal niet in je Slinc. voedingslijst staat. Dat komt omdat de bloedsuikerspiegel meer stijgt van pompoen dan andere groente. In pompoen zit daarentegen wel veel vezels en vitaminen en is laag in calorieën. Als je de juiste combinaties maakt met pompoen, kun je deze gezonde groente toch eten tijdens Slinc. In dit geval is er gekozen voor kokosmelk; dit bevat vetten en dat vlakt de piek in de bloedsuikerspiegel af. Niet meteen schrikken van ‘vetten’, kijk eens naar het aantal kcal per portie van dit recept. Dat is erg laag, dus neem gerust nog een tweede kopje soep. 

Lees verder »
Gezonde citroenkoek

Iets met vooral veel citroenen... lekker fris, maar met een heerlijke verantwoorde voedzame koekbodem. Een perfect tussendoortje als je Slinc. Fase 2 Stabiliseren of Slinc. Fase 3 Balans volgt. Een keer iets anders dan fruit en zuivel. Of gewoon in de avond lekker bij de thee als een verantwoord koekje of als toetje. Lekker, lekker, lekker én toch verantwoord!

Lees verder »
Groentespies voor op de bbq

   aubergine  groentespies mais

Bij een barbecue denken we meteen aan vlees, veel vlees. Maar met wat creativiteit maak je de meest lekkere groentespiesjes die je onbeperkt mag eten. Nog een stukje vlees van de bbq en 2 stukjes stokbrood is je bbq Slinc. proof! En ontzettend lekker!

Lees verder »
1 2 3

 

Bewaren

Bewaren

Bewaren